2009. január 12., hétfő

KÖnYvMOly

Viki engem is megkérdezett a könyvekről.Huh,de nehéz...

Én elöljáróban ismét felrúgnám az eredeti szabályokat, nevezetesen hogy nem jelölök. Sajnos nagyon ritkán jutok odáig,hogy bejegyzést írjak és addigra már unottig lettek játszva a körjátékok.
De az én könyveimet ideírom:
Top one: Vavyan Fable: Szennyől az angyal...hát ez valami nagyon jó kis könyv, szegény páromat mindig felébresztettem a röhögésemmel. Vavyannak van egyfajta ironikus, szatirikus humora,amit nagyon bírok.
2. Müller Péter: Szeretetkönyv: olvasható,tanulságos, de felejthető élmény.
3. Vavyan Fable: Mesemaraton emlékfutam- az igazság,hogy még benne vagyok,így nem tudok igazi véleményt írni.De mivel Vavyan, így biztos jó lesz.

És hát el kell hogy szomorodjak...mert vagy a memóriám túl rövid, vagy az olvasott könyvek listája?Be kell vallanom,hogy nagyon gyakran veszek Nők Lapját és azt viszont minden este olvasok kb 20-30 percet.

Hát ennyi... nem vagyok mostanában valami kultúrtörténeti mintadarab!Köszönöm hogy felőlem is érdeklődtetek!

2 megjegyzés:

Viki írta...

Köszi, hogy válaszoltál!:)

jutka írta...

Én is szeretem a Fable könyveket. Tudtad róla, hogy szenvedélyes kertész is? Egy régi kertbarát magazinban olvastam róla egy képes riportot. Valamelyik könyvében olyan hangulatosan írt az ablakok körül futó repkényről, hogy akkor határoztam el: a mi házunkat is befuttatjuk vadszőlővel. Amikor a kádban ejtőzöm, és az ablak előtt belógó vadszőlő indákra nézek, mindig ez a könyvrészlet jut az eszembe.