2008. december 15., hétfő

Hógolyó futam

Iluj engem is eltalált egy hógolyóval. Összeszedtem magam és válaszoltam J

Horoszkóp jegyem: Rák. És a személyiségem: nagyon RÁK.

Egyéb események azon a napon, amikor születtem: Hú,nem tudom….

Ha nyernél a lottón: Nem hinném el…aztán amikor mégis elhinném, akkor meg azon izgulnék,hogy nehogy elköltsem hülyeségekre…aztán rájönnék hogy sokmillió forintot nem lehet csak úgy elkölteni 1-2 nap alatt és akkor már elkezdenék tervezgetni. efejezném a házikónkat, a párom kapna egy terepjárót,anyukám egy kisautót és én is egy kisautót,meg a tesómék is egy családi autót.Elmennénk nyaralni és mikor meguntam a pénzszórást, nyitnék egy kis kreatív műhelyt,ahol ott lennék napközben, szabnék-varrnék,terveznék és közben meg csudajó ajándéktárgyakat árulnék.

Rossz szokás, de nem nagyon tudsz szabadulni tőle: Bőgés…mindenen gyakorlatilag. Legyen az egy jó reklám,film,könyv,történet, vagy éppen leszidás, ordibálás miatt,vagy megsértődés ürügyén. Ja és a pesszimizmusom.

Ha web-böngésző: természetesen google

Ha koffein: kóla vagy gépi kávé,itt a cégnél. És hát imádom a tejeskávét.

Színeid ruhában: meggypiros, narancs, fekete

Most mi van rajtad: zöld

Legutóbbi könyv, amit kiolvastál: valami bugyuta vicces-történetes könyv, de amúgy esténként Nők Lapját olvasok

Ha háziállat: egy cincér a hálószobai lambériánkban…nem tudja valaki hogy lehetne kiirtani? J

Amit soha nem választanál háziállatnak: kígyót…az gusztustalan. Ja meg görényt se…az meg büdös J

Amit a legjobban szeretsz magadban: Azt hogy érzelmes vagyok, igazi „fészekrakó” anyatípus, gondoskodó. A másik,az meg az intuícióm,ami elég megbízhatóan működik.

Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad: 2 gyerekkel készülök a karácsonyra és feleség leszek. És nagyon boldog a férjemmel.

Legutóbbi nagyon jó élményed: Tegnap délután, a párommal az autó tetején vittük haza a fenyőfát.Én vezettem, ő meg a lehúzott ablakon keresztül tartotta a fát.És közben nagyon jót nevetgéltünk, igazi jó kis vasárnap délután volt.

Köszönöm a kérdéseket. Sajnos most nincs elegendő időm foglalkozni a blogolással,így én most nem adom tovább…bocsi

2 megjegyzés:

Viki írta...

Jó volt picit olvasni rólad!:)) Nem csodálom, hogy nincs időd írkálni, amennyi gyönyörűséget varrtál!!!! A zsírkrétatartó a kedvencem!!!:)

jutka írta...

Szia, azért kivártuk, amíg volt egy kis időd az írásra. Csodaszépeket alkottál, jobban is tetted, hogy nem a gép előtt ültél. Boldog karácsonyt!