2008. október 13., hétfő

Merida

Képzeljétek, voltam én is a Passzió Meridában, Szigetszentmiklóson!
Tapasztalataim:
Jó árak (tényleg jók), igazán kedves eladók, és meseszép, gyönyörű nagy választék!
Persze Kecskeméthez tudom viszonyítani, de itt mondjuk még nem is láttam olyan fonalakat, amikből ott több szín is van, és két dolog árát tudom hasonlítani: az egyik egy horgolócérna, amit itt egy helyen lehet kapni 950 ft körül. Ezt meg tudtam venni 670-ért a Paszióban. A másik, az arannyal nyomott jó minőségű karácsonyi anyag. Ezt 2 éve kecskeméten 1 helyen lehetette kapni, akkor is összesen 2 félét. Az ára 1290.- volt/méter. Most a Passzióban van 7-8 féle és 1050.- métere! Szóval, csak dicsérni tudom őket, csak így tovább!

12 megjegyzés:

mmama írta...

-szólhattál volna !
2 megállóra lakom Tőlük.
Összefuthattunk volna ! Kár.

SzilvaDekor írta...

Szia!
Jajj, de kár...igazándiból a párommal voltunk fenn a Virág-Trendben meg a Hétpettyesben ott nem messzi és akkor gondoltam, hogy annyi jót olvastam már a Passzióról, hogy megnézem, ha már ott vagyunk. Na de legközelebb! Viszont ha Te jársz Kecskeméten, akkor mindenképp szólj előtte!!!

Viki írta...

Látom sikerült!;-)

Princi írta...

Szia, most járok itt először! Tetszik a blogod. A Passziós anyagokat a netes áruházukban csodálom, még nem rendeltem, de tényleg jó áron, nagyon jó anyagokat lehet kapni.

SzilvaDekor írta...

igen, Viki, mindig elfelejtem, hogy a linkelős-kattintás csodákra képes...

SzilvaDekor írta...

Szia Princi!
Köszi hogy meglátogattál, gyere máskor is! Bár nem sűrűn teszek fel képet és bejegyzést,de a teszek, akkor próbálok klassz dolgokat megmutatni. Amúgy szerintem eléggé színhelyesen vannak fenn a webjükön (Passzió) az anyagok, így ha rendelsz, szinte biztos azt fogod kapni,amit láttál!

Körmi írta...

Csatlakozom a Meridás anyagok dícséréséhez!!...amiket én rendeltem -mostmár több félét is- az "olcsó" kategóriából, egy álom varrni őket!!...én jobban járok, ha csak a neten nézem őket, mert ha beszabadulnék a boltba, nem tudom, hogy jönnék ki!!?? :DDD

mmama írta...

gyere át hozzám légyszives,
játék vár !

KicsiKató írta...

Kipécéztelek a blogomban:)

Judit írta...

Szia!
kipécéztelek:)

Viki írta...

Beállok én is a sorba!:) Szóval: kipécézlek!:)

jutka írta...

Bocsánat, de: kipécéztelek! Nézz be a blogomra és játszál velünk Te is.