2008. augusztus 11., hétfő


PIF nálam is!

Mert adni jó és kapni is...

Jelentkeztem Zsuzsánál PIF-re., és hát ezúton szeretném neki előre "kifizetni" a sajátkezű meglepetését,amit kapni fogok tőle.
Szóval közzéteszem,meghirdetem,tessék-tessék kinyitott a csodabolt!

A játék szabályai:


1.Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy kiteszitek ezt a felhívást a saját blogotokban/flickr-en (és így Ti is ajándékozóvá váltok). Vigyázat, csak akkor megy az ajándék, ha látható az "előleg" !

5 megjegyzés:

mmama írta...

Szia ! a napokban jelentkeztem egy másik blog Pif-jére, de nem kaptam
visszajelzést. Jelentkezhetnék igy
Hozzád ?
Ha igen, kérlek szólj , mert aug 20
tól sokáig nem leszek elérhető.

SzilvaDekor írta...

szia!
Hát persze!Örömmel üdvözöllek!Akkor indul a várakozás és készülődés...Mindkettőhöz sok örömet!

mmama írta...

köszönöm, most elutazom, de ha hazajöttem felteszem a második PIF-
emet, hogy megfeleljek a feltételeknek.

Viki írta...

lehetek a második?:)

Lara írta...

Hu de jo,hogy nincs harmadik,mert tetszenek a munkaid. :)Ugy,hogy szretnek en lenni a harmadik,es kiteszem a blogomba afelhivast.